Nur5441 Insallah birkac gune nornal dogumla kucagima alirim ve size motive edici bir dogum hikayesi yazarim. Hepinizin duasini bekliyorum uykusuz bacilarim benimm 🙃 uyku sifirr 🤭🤭🤭
Yenianneeee61 Nur5441 aynı haftayız canım benimde 39+6 bakalım yarın doktor randevum var 😊 devlet mi Özelemi gidiyorsun ?
[silindi] Allah yardımcınız olsun inşallah kolay ve hızlı bi dogum yasarsin Sağlığınız yerinde olur 🌝 bizlere e dua etmeyi unutmaaa🌸
Nur5441 Yenianneeee61 özele gidiyorum canim benimde sali gunu randevum var doktorum eger istersen dogumu baslaticak bisiler yapalim dedi cok korkuyorum ilk bebek 😬😬 sana ne dedi doktorun
Yenianneeee61 Nur5441 bende devlete gidiyorum canım bana hiç birşey demedi bakalım yarın ne dicek 41 i beklicez herhalde herhangi sancı açılma yoks canım
Nur5441 Turkolog bugun plates topuyla biraz hareket yaptim birde perine masaji yapiyorum duş aldim yarin sabahta yuruyus yapacagim insan bu saatten sonra sokakta suyum gelir falan bir korku olmuyor degil hani 😂😂😂😅😅
Nur5441 Yenianneeee61 ben de heyecanla senden gelecek msji bekliyorum yarin ☺ salı da benim günüm oyy 🤲 benden nite nişan gelmedi acaba hala .. hepsi bir arada mi gelcek nişan su bebek 😊😆
Nur5441 [silindi] hayir degil doktorum 20den sonra yapablrsn demsti ben 30 da basladm gerci 🙂 yerde 8 isareti cizerek yapin cok guzel çatı kasi açiyor ilk gunler kas agrisi oluyor ama alişiyorsun zamanla canim
Yenianneeee61 Nur5441 inşAllah öyle olur canım bende nişan geldi ama fark eden birşey olmadı yarın doktordan sonra haber ederim inşAllah 🥰
[silindi] Nur5441 başlayayım bende 😌 güzel bi doğum yaşarız insallah Allah hepimize yardım etsin güç kuvvvet versin 🌸
Yenianneeee61 Nur5441 kuzum nstde sancı çıkmadı doktor dedi çocuk kanala girmiş kafası haznede sancın olunca gel dedi başkada bir yorum yapmadı 🥰