Mustafatma 34 haftalik hamileyim bebegim hep asagida hareket ediyor gibi hissediyorum. Erken doguma neden olur mu bu durum?
Gulsam Bende 31 haftaligim hep alt tarafta hissediyorum...yukarlarda hic hareket yok göbek deligi altinda bide kasiklarda titreme gibi hareket oluyo...korkuyorum bende basindan gecen varsa bilgi verirse cok mutlu olurum
TeomanDuygu doktorunuz tehlikeli her hangi birşey söyledi mi erken doğumla alakalı söylemediyse bir sorun teşkil etmez bazı annelerin yükü aşağıda olur
Neslihannn Ne kadar doğru bilmiyorum ama erkek bebek bekleyenler daha aşağıda taşırmış bebeği. Ne kadar doğru bilmiyorum 😊
Ozge_brbr Neslihannn valla benimki hep aşağıdaydı ama tehlikeli bir durum yaratmadı çok şükür. Hatta daha 7, 8. Aydayken bile göbeğin düşmüş doğum yakın galiba diyenler oldu. Ve evet benim de oğlum oldu 😊
Ozge_brbr Ben doktoruma bebeğimi aşağıda hissediyorum dediğimde rahmin aşağı kadar devam ediyor çünkü aşağıda olması çok normal demişti