Serap_79 28 haftalik hamileyim. Doktor sola yat dedi ben hep sağa dönüp uyuyorum yoksa uyuyamiyorummm. Sorun olur mu sizce???? **
hunilimom Serap_79 bende hep sağ tarafıma dönerek uykuya dalardım hiç bi sorun olmadı zaten sola dönerek yatsam solum ağrıyordu he o kızım rahatsız oluyordu
SedaveSusam Serap_79 sol tarafa yatınca bebeğe giden kan akışı daha düzenli oluyor canım bu yüzden doktorun o tarafa yatmayı önermiştir
Ftsctn_20 Serap_79 yüzüstü ve sırtüstü haricinde sağ sol yatabilirsiniz tabiki sol daha iyi fakat bazen ne kadar istesekte olmuyor ben sola yatıyorum bir süre sonra rahatsız oluyorum saga yatıyorum sabaha kadar sol sağ yapıyorum resmen 😁
Gamzekacanlar Bende hep sağda yatıyorum 38+4. Hiç bi sorun olmadı ama doktoruN öyle dediyse bilemicem canım
Serap_79 Gamzekacanlar bende sagda yatiyorum. 16 haftalikken doktir sola yat dedi. İnternetten arastrdim. Cocuk icinde sol iyiymis ama aliskanlik iste uyuyamiyorum. Korkuyorumda birsey olur diye🙄
Gmz2020 Sol ve sağ farketmez yatabilirsin bütün gece sola yatmak zaten mümkün değil yüzüstü ve sırtüstü tehlikeli diyor doktorlar inretnetten de bakabilirsin
Serap_79 Gmz2020 https://mhthayat.haberturk.com/hamilelik/haber-amp/1049120-gebelikte-sag-tarafa-yatmak-zararli-mi
Gamzekacanlar Serap_79 bu zamana kadar geldim bişe olmadı Ama sende haklısın canım insan herseye tedirgin oluyo valla 😚
hunilimom Serap_79 bebegin ve sen nasıl nasıl rahat ederseniz doğuma kadar gece yüz üstü uyudum 😂 bacağının arasına yastık aldım zaten son zamanlar naısl uyudum bende bilmiyorum
zelis63 Serap_79 korkma canm bisey olmaz bende daha çok sağıma yatıyorm bebeğim fıldır fıldır vuruyor 😅
SedaveSusam Serap_79 zaten hep yatman mümkün değil canım sen gün içinde uzanmayı dene bence doktorunada danış
kaan Serap_79 biraz daha sabret doğurunca yorgunluktan ayakta bile uyuyacaksın 😁🥰 sorun olacağını sanmıyorum 35. Haftadayız bazen sırt üstü uyandığım oluyor. Rahatsız edecek bir durum olursa önce sen uyanırsın zaten bebisin farketmeden. 🥰