Ilk doğumumda takibimi 9 ay boyunca gizem yıldırım yapmisti cok Iyi ve cok yoğun bi dokdor ondanda mennundum ama acilden gidince o gece embiye hanim vardı o doğurtdu şimdi ikinci hamileligim embiye hanim la devam ediyorum gayet ilgili telefonlara acil durumlarda hemen cevap veriyo yani tavsiye edrim mutlaka gdin