Arkadaşlar bişey danışıcam sizlere belki aranizda basina gelen vardir. 18+5 haftalik hamileyim ve bende evlenirken hepatit b cikti. Doktorum hamile kalinca gel demisti gittim kan verdim ve yari yariya yülselmis. Foktorum yukselmeye devam ederse karacigerinden biopsi alıcaz dedi ama ben pek aldirmak istemiyorum. Kuzenlerimin cogundada var ama kimse aldirmamis. Sizce ne yapmaliyim bebegime bisey olur mu ? Teşekkür ederim