Sehercnt 38 haftalık hamileyim. Sürekli acı su geliyor ne yapsam geçmiyor. Rennie şurup içince rahatlıyorum ama bugün şurubumda yok napıcam evde ani çözüm önerisi varsa yazabilir mi lütfen :((( çok kötüyüm
gulsunbebek Az karbonatlı su?? Asidi nötrlemesi için. Ben içiyorum bazen ama zararı olur mu bilmem tercih sizin 🤷♀️
Masalmisali Sehercnt sodayı ilk içtiğinde yakar ama afedersin geyirttigi icin rahatlatır diye düşündüm. Ama gaviscon duo iyi geliyor veya süt iç . Ben bunlari yapiyorum baska da bilmiyorum canm yaa ama seninle ayni kaderi yaşıyorum hemde hergun her saatt😵
Anneadayimrv Oda sicakliginda 2 kasik sut demisti doktor bana. Baska turlusu rahatlatmiyoms ins iyi gelir
Siibeell Bende geçen böyle bi yorum yapmıştım soguk süt ve soguk yogurt önermişlerdi yogurdu yiyince rahatlamıştım dene istersen