Mervekels Arkadaşlar 29 +3 oldum iki gündür sanki daha az kipirdyr neden böyle oluyor olabilir başına gelen varmi
AATozarr Mervekels Bende aynı telaşla gittim doktora bebeğim ters dönmüş bir sorun yok ama ondan dolayı şiddetli hissetmezsin demişti umarım öyledir
Tubakrblt Mervekels bazen ayaklari belime dogru dönebiliomus ozmn daha az hissedermissin. Ben 28 haftadayken hastaneye gitmistm hissrtmedm tüm gün diye ve sgrim coktu diye ama hersey yolundaydi sadece ters dönmüstü oglum 😊
Blackmom AATozarr bende 2-3 gündür çok derinden hissediyorum sağ sol durunca daha iyi hissediyorum.. poZisyondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum bende.. size doktorunuz ters durmuş derken nAsıl ? Yüzü içe dönük şekilde mi duruyordu acaba ?
AATozarr Blackmom Yüzünü gördüm ben ultrasonda hocam bana bakıyor nasıl ters dedim 😂 makat gelişinde daha çok pozisyon değiştirir demişti yarın gidicem bakalım şimdi nasıl duruyor 🙈
Hanifecanberk Merhaba anneler bende 32+2 haftalığız Hareketsizleştiği zaman tatlı bişeyler yemenizi ve sola yatıp biraz bekleyin konuşun bebeğinizle annecim seni hissetmek istiyorum orda olduğunu bilmek beni rahatlatıcak gibi konuşmanızı tavsiye edebilirim
AATozarr Hanifecanberk Bebek döndüğün de öyle olmuyor işte cnm ya 😂ne yaparsan yap pıt edip geçiyo sadece ,şükür hareketleri her zaman var ama öncekiler gibi şiddetli olmuyor malesef