Merhaba hamisler,
33 haftaya girdik çok şükür 1 haftadır falan göbeğim de kırmızı kırmızı çatlak tarzı lekeler oluşmaya başladı çatlak mi tam anlamıştı değilim alt kısımda kalıyor maglum görmekte zorluk çekiyorum 🤭 gidermek için ne önerirsiniz yardımcı olur musunuz 🥰