Menekseduru tabii tabii normal.artık vakti yani.benim eltim de görümcem de 38 de doğurmuştu normal doğum hemde.planlı falan değil.ben de ikinci çocuğumu 38 de sezeryanle doğurdum..bu bebegim için 39 .hafta deyince ben saşırdım hatta.esime dedim ki inşallah sancı vurup da ya da doğum belirtileri olupta hastene yolunu tutmayız.benim ilk sezeryanım suyumun gelmesi ile oldu.ne ağrı ,ne sancı bilmedim de (ondan tırstım biraz 39 deyince). Ultrasonda su miktarı baya az olunca bebekte 4 kilo olunca apar topar almışlardı ameliyata.