Meldas Kbra1234 Bir ay olmuş enfeksiyon kapmış olabilirsin benim dikişlerim atıp yeniden dikildiği halde on gün sonra düştü bence bi doktora görün koku akıntı var mı ?
Eceveannesi Kbra1234 ne şekil doğum yapdin yazaydin keşke normalmi sezeryanmi ona göre yardımcı olurdum hız nerden bilelimki nasıl doğum yaodin
Mercimek9389 Kbra1234 canim 1 ay uzun bir sure. Şişlik akinti koku var mi ? 40 ini bekleme lutfen. Doktoruna git.
Eceveannesi Kbra1234 bnde ilkini normal yaodim dikidinde vardı 2 gün sızladı hafif sen doktora git cnm en iyisi