hunilimom Fazilet2232 kafasını yaslamak ayrı tam.yerlesmis demek ayrı biraz da bebeğe kalıyor ama en geç 1 hafta içinde olur doğum bebekte hazırsa şahsen benim doğum anında girdi tam kanala ondan önce yan duruyordu tam pozisyon almadı şancı.ile girdi
Faffabay Bebeğin kanala girdiğini nasıl anlayabiliriz doktorsuz 🙄 hem aşağıdan hareketler hemde yukarıdan hareketler hissediyorum 🙄
Enyes Bebek kanala girerse doğum başlamış demek.dogun kanalına kafasını yaslamış demek doğum yakındır demek.kanala görse doğurursunuz zaten :)
Enyes Valla ben 37+3 oldum . 2 haftadır kanala girmesini bekliyorum 5 gün sonra sezaryan olacağım yoksa :)