Canim kendi yaptigimi yazayim belki fikir olur.Oncelikle bana bir masal anlat baba sarkisi esliginde bir video hazirladim.Esimin dogum gununde hamileligimin 8 . Ayindaydi.Bir suru hamilelik fotolarim birlikte cekildiklerimiz ve bebek alis verisi ayakkabilari besigi vs nin fotolari vardi.Slaytimda bundan faydalandim ve gece izlettim.Cok duygulandi.Bir kac damla agladi bile.Size bakabilcek miyim acaba diye ☺Daha sonra hosgeldin bebegim yazili bir pasta yaptirdim .Masa hazirladim bebek konseptli.Kendi yaraticiligimla ultrason fotolarini hasirdan ipler var ya onlara taktim ugur bocekli kalpli tutucularla falan.Çikolata sosuyla esimin benim ve bebegimizin isimlerini yazip tabaklari hazirladim.Bir de dogum gunun kutlu olsun baba tarzi harfler yapip bebekleri yanina koyup kolaj yapiyorlar ya ben de bebeksiz ama bebegimin kiyafetleriyle yaptim kolajlarimi .Guzel bir dogum gunu hatirasi olarak kaldi bize .Sana da bol şanslar dilerim.❤