Kızlar merhaba düşük riskim olduğu için progestan 200 mg kullanıyordum şuan 26+3 deyim doktorumu değiştirdim yeni doktorum da nidicard diye bı ilaç verdi progestan bıraktırdı ama nidicard ilacın üstünde kalp tansiyon için yazıyor çelişki de kaldım doktora da yeni başladım huyunu suyunu bilmiyorum . Kullanan varmı hiç yani gebe birine ne gibi faydası olabilir kalp tansiyon şikayetim de yok . Doktora yazdim hocam ilaç bumu üzerinde kalp damar yazıyor dedim evet doğru ilaç dedi 36.haftana kadar devam et dedi ayy napsam bilemedim ki 😞😞