Minik-20 hayırlı olsun canım bende 5 haftalıkken öğrenmiştim adetim 3 gün geçmişti benim değerim 3000 üstüydü gerçekten çok erken başlamış krampların adet agrısı gibi agrı vardı Benimde daha onlar neki ilerleyen zamanlarda mahvediyor o ağrı insanı agrıyı geçtim insallah bulantın kusman olmaz 🤭