Didi6 evet erkek ismi olarak kullanıldığını biliyorum ama öyle bir çok isim var. Deniz ismi gibi ya da Kayra gibi örneği çok. Benim adım Reyhan erkekte var Reyhan diye. Buna takılmıyorum çok açıkçası. Genelde bayanlar için kullanılıyor sonuçta, Arapça olması da beni rahatsız etmiyor bunu kastettiyseniz eğer. Teşekkürler yine de.