Ssseyma 29haftalıgım eşim cezaevinde sık sık doktora gidemiyrum yarın doktora gitsm nstye baglarlarmı beni hiç girmedim nstye
Selinsu Ssseyma 30dan sonra giriliyo genelde ama sen agrim kasilmam var karnim sertleşiyor falan dersen girmeni ister belki sansini dene😄
Ssseyma Selinsu karnımla belimde çok agrı var zaten akşamlarıda karnım çok sert oluyor karnımın üst kısmına sancı gelip gelip gidiyor
Busratm Ssseyma Eğer sancınız varsa gerek duyarsa bağlar ama rutinde en erken 32 haftadan sonra bağlanıyor.
Alparslnbuss Ssseyma doktora göre değşir canım genelde 32 ve sonra Kı haftalarda bağlar Bi sorun görse öncede de başlardı. Bir kaç haftaya bağlar
Seline Ssseyma 32+5 im bugün bağladılar daha bebek az hareket ediyor diye kendi kendimi strese soktum acile gittim bağladılar hemen çok şükür iyiymiş.Ama nst cihazı en erken 28.haftada takılıyor diye biliyorum.Ama ağrın sızın olmadıkça takılmıyor yada ters bi durum olmazsa.
Alparslnbuss Ssseyma beni 26 da bağlamıştı ama kasılmam var dedim tedbir amaçlı baktı biz önlemimizi aldık o zaman
Ssseyma İşte benimde çok sancılarım oluyor ilk çoçuk birde devamlı doktorada gidemiyorum malum maddi sıkıntıdan dolayı acaba dogum sancısımı diyorum ilk hamilelik oldugu için tecrübesizim
Korkusuz Ssseyma canım bende Perşembe günü gittiğimde 31+2haftaliktim doktorum 34.haftada başlanıyor dedi tam 34hafta olunca gel dedi oncesinde bakmıyorlarmis nstde