deniiz9797 şuan yumurtlama gunum ama ağrı çok önceden başladığı için anlayamadım 🙄 sürekli devam eden bir ağrı da olmadığı için rahim kasılması batma gibi ara ara gelip giden bir ağrı. Idrda yanma da vardı ama geçti önce ona bağlamıştım yani adetime 20 gün varken başladı kasık ve bel ağrısı. 4.ayim geçen ay iki gün erken oldum cevremde çoğu da 4. Ayda hamile kalmış acaba diyorum sadece ağrının sebebini bilemedim 🤦🏻♀️ kist veya enfeksiyonda ağrı sürekli mi seyreder acaba bilmediğimden kafam karıştı