Yani int çok okudum ilaçlar etki göstermeye başladıkça ve bebek büyüdükçe o kese etrafındaki kanamalar dışarıya böyle akıntılar yada kahverengi çamurumsu olarak çıkıyormuş birde şöyle bir Bilgi okumuştum o kese etrafında kanama da protein ve birçok mineraller varmış bunu da vücut kullanmak istiyormuş hatta dr Kağan kocatepeden dinlemiştim bakabilirsin inşaallah öyledir kalbimi temiz tutmak istiyorum rabbim de gönlümüze göre versin canını sıkma