Derya-58 Kızlar bebeğim 2.günden beri vajinasından kan geliyo bugün 5 günlük oldu bilen var mı normal mı
YYR19 Derya-58 normal mi bilmiyorum kızım yok ama yeterli beslenemediğinde oluyor diye duymustum yada susuz kalınca bence ne olursa olsun kan geliyormus hemen doktora götürmeniz lazım beklemeyin bence
Alparslnbuss Derya-58 fizyolojik Bi durum diye biliyorum annenin hamile iken hormonlarıyla ilgili doktora da gitmiş eğer hala içiniz rahat değilse bir başka doktora götürebilirsin en azından içiniz rahat eder
Derya-58 Suheyla19A hormon bozukluğu olabilir ya da böbrek taşı düşürebilir dedi 🤦🏻♀️İdrar almaya çalışıyoruz istedi
Yrnkrm Ben ilk defa duydum böyle birşeyi ama internette normal bir durum olarak yazıyor ama inşallah öyledir canım gönlünü ferah tut için rahat etmiyorsa başka bi doktora götür derim