Bende Esenler güney hastanesine gidiyorum Mustafa Mehmet beye çok memnunum gerçekten çok güler yüzlü bi doktor ve herseyi anlatıyor ilgileniyor tek sıkıntı normal doğuma sağlığından dolayı giremiyor bende sezeryan 1400 diye biliyorum daha 2 gün önce oradaydım