Kızlar merhaba tam olarak 7 gün sonra Allahın izniyle kızıma kavuşucam tam 39. Haftada spinal sezaryan olucam. Benim sizlere bir sorum olacak sezeryan sonrası ilk emzirmede süt gelmeyebilir diyorlar bu doğrumu? Bir diğer sorum sa süt gelmez se eger bebegime biberon vermek istemiyorum biberon tutan bebek meme reddi yaşıyormuş onun yerine mamayı çay kaşıgı veya eds yöntemiyle düşünüyorum. Bebeğimin aç kalmasını istemiyorum sizler neler tavsiye edersiniz🌸