Zelihafirat Ben 2li ve 3lu taramalarimi yaptırmadım. Bunu yaptırmami doktorumda istemedi ve detaylı ultrasonu bekledik. Şükür bişey çıkmadı. Şekerime bakıldı şekerimde iyi cıktı şeker yüklemesi de yaptırmadım canım. Aslında önermiyorum ben kimseye bu form da hep dedim . Ama tabi ki siz ne düşünürsünüz doktorunuz ne der bunları göz önünde bulundurun . Sonuçta kimsenin gebeliği aynı geçmiyor bunu da düşünün ve sağlıkla alın inş bebisinizi kucaginiza. 😍😍🤗