Ebru_1994 Eğitim ve araştırma hastanesi İlhan Varank hastanesi de doğum yapmış ve yapacak olan varmı benim ikinci doğumum sezaryen orda olucam iyilermi
Ebru_1994 Gulbgn hayırlı olsun İlhan Varank ta değilmi anlatırmısın normalmi sezaryenmi doktorlar ebeler hemşirelere nasıl Allah bebeğini bağışlasın cnm
Gulbgn Ebru_1994 Amin cnm cümlemize inşallah Allah razı olsun normal yaptım cnm personelleri Dr çok iyilerdi yardımcı oldular destek verdiler personel alt giydi kıyafeti giydirdi ilgililerdi sagolsun
erbasbebek Gulbgn hayırlı uğurlu olsun canım ☺️ Ümraniye nasıldı odaları falan kaç kişilik yanına birini alıyorlar mı sancı falan cekerken
Ebru_1994 Gulbgn Allah bağışlasın acısını göstermesin inşallah teşekkür ederim sorunu ysnotladığın için mutlu oldum içim rahat
Gulbgn erbasbebek TSK ederim Allah razı olsun ıkı kişilik odalar ama ben sancı odasını fln bilmiyorum doğum hanesini fln ama tek kişilik diye duydum sancaktepe ilhan varank hastanesi tek kişilik sancı odası