mihrinazsumbul ben yaptırmadım sağlık ocağı arayıp duruyo dedimki hadi gel evde yap sıkıyosa istemiyorum dedikçe ne bu ısrar. Çünkü tetonoz aşısı için şunu okudum 9-10 yıl içinde yapıldıysa gerek olmadığını okudum. Ve babam hastanede çalışıyor şunu dedi, eskidendi ameliyat malzemelerinin paslı olması şuanda her malzeme tek kullanımlık ve ana malzeme varsada sterilize ediliyor dedi ne gerek var. Kızımda yaptırdım buna gerek duymuyorum