Merhaba 16 . Haftada benim de çok ağrdı gece uykudan uyanıyordum . Doktorum film çekinmeden çekemem kökü görmemiz gerek dedi . Bol diş fırçalama , tuzlu gargara yap dedi ve bir de antibiyotik verdi. Antibiyotiki kullanmadım bir kaç gün gargara ve bol diş fırçalama ile şimdilik geçti çok şükür☺️ 1 aydır ağrımıyor. Size de çok geçmiş olsun, umarım çabucak geçer🥰