Evet benim artık happykids e geçme zamanım geldi 😻😻 39+4 te koşa koşa doktorum ne diyecek, doğum yakın mı hevesiyle gittiğim kontrolümde doktorum hemen yatışımı yaptı. Suyum çok fazla azalmıştı. Morallerimiz azıcıkta olsa bozuldu. Çünkü evde gelen sancılarla kolay doğum yapacağımı hayal ederdim hep. Doktorumda bende normal doğumda ısrarcı davrancık. Sekiz saat sonunda doğumu başlatmak için yapılan hiç bir girişime tepki vermedim. Hissedilmeyen ağrılarım vardı ama hiç bir açılma yoktu ve rahmim hiç yumuşamamıştı. Artık yorulmuştum ve çok üşümüştüm. Alttan muaynelerdede çok kastığım için acım artmıştı. Yanımda sancı çekenlerdende etkilenince ben başladım bebekler gibi ağlamaya. Aylardı doğum egzersizleri platesler yapan artis gitti yerine karnı kocaman hamiş bir çocuk geldi😂 görmelisiniz halimi ebeler beni teselli edemiyor😂 hiç açılmam olmadığı için ve çok gerildiğim için suni sancı almayı kabul etmedim ve bir saat içinde sezeryana alındım. 15 dakika içinde bebeğim yanağımdaydı. Sonra onu gönderdiler ve benim müdahalelerim yapılırken bebeğimin yanına gitmek için doktoruma sürekli lütfen acele et falan diye daraltmaya başlamıştım. İlk gecesi zor ama sonra dikiş yeri çokta ağrımıyor😂 harikaaaaa harikaaaa harikaa birşeymiş. Rabbim isteyen herkese nasip etsin🙏🏽