Kızlar bugün 38.günüm hala adet olmadım.akşama doğru test yaptım ama tek çizgi net çıktı.siliklikte yok.reglim zatne düzensiz .ni ay 32,34,31 değişiyor.hiç Bi renkli akıntı da gelmiyor.her tuvalette peçeteyle bakıyorum.kan gelmeyince seviniyorum tabi.ama çok uzun değil mi 38 gün 🙄çok hafif kasıklarımda ağrı oluyor.elimle bastırınca göğüslerim acıyor.ama normalde iyi.sizde böyle bişey oldu mu.sonu gebelikle biten 🤲🏽