Slm Kizlar 29 haftalik hamileyim.Yaklasik 10 gündür geçmeyen bel agrim vardi kadin dogum drum voltaren agri kesici krem,calcimax ve magvital vermesine rağmen gecmedi,ozellikle geceleri uyuyamiyodum be fizik tedaviye yönlendirdi, fizik tedavi dru da kuru igne yapti ve kas gevsetici krem verdi,sizden ricam hamilelikte bu sıkıntıları yasayip bu tedaviyi yaptiran var mi acaba bi zarari var mi var mi bebegime,dr gecmezse cumaya gel yine kuru igne yapalim desi.Uzun oldu hakkinizi helal edin