Kızlar dün acile gitmek zorunda kaldım doktor çatı muayenesi ettti açıklık var dedi parmak ucu kadar bide bebek kanaldaydı şimdi de sabahtan beri bebek kasıklarda oynuyor be hafif belimden kasıklarıma vuran sancı var ama en çok bebeğimin kasıklarımda oynamasıntedirgin ediyor şuan böyle birşey yaşayan var mı doğum belirtisi mi