Mommmmmmm
Rica ederim. Bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışıyorum.
Ya unutkanlık bende de var 😅 çok iyi anlıyorum.
Sen hangi hastahaneye gidiyorsun bilmiyorum ama ben istanbulda zeynep kamile gidiyorum. Devlet hastahanelerinde ki çoğu doktor cins.Allahım bizi vicdanlılarla karşılaştırsın🤲
Unutkanlık için ben kendime not defteri ayarladım artık 😁 aklıma gelenleri yazıyorum, doktor söylemezse soruyorum.
Ölçüme gelince; doktorların kapılarına not yapıştırmışlar muayeneden önce tansiyon ölçümü yapın diye. Tansiyon ölçmek için ayrı bir oda var zaten. gittiğiniz odada ki hemşireler sizi yönlendiriyor. Boyunuzu kilonuzu soruyorlar bilmiyorsanız orada ölçüm yapıyorlar.
Cinsiyet iyi dediğim gibi kullanılan cihaza bağlı. Tabii ki doktorun da tecrübesi ya da bebeğin duruş şekli de etki ediyordur. Daha öğrenemedim için yorum yapmam ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum.