2 aydır adet olamıyordum. SAT 30 Ekim. Doktora gittim. 2 defa Beta hcgme bakıldı. Ama sonuç negatif. Doktor tarlusal verdi. Kullandım.
Ve geçen hafta pazar günü (5 Ocak) bitti. Adet bekliyordum artık. Perşembe günü aşırı akıntım ve kasık batmaları oldu. Bende ovulasyon testi yaptım.
Pozitif çıktı.Doktoruma sordum. Yumurtlama olur dedi. Perşembe Cuma pozitif çıktı. Cumartesi ve bugün silik çıktı. Biz 4 günü de değerlendirdik. Acaba tarlusal bu durumu, gebeliği etkiler mi?