Anneler bugun acayıp bısı oldu yatıyordum elımı karnımda gezdırıyorum . Bu arada 23 haftalık bebegım . Gezdırırken boyle hareket ettı dedımkı oraya dokunuyum yıne hareket etsın . Topacık bısı hıssettım . Boyle bıldıgın ıcınde bısı var . Elıme degıyor . Fazlada sey yapmadım neresı oldugunu bılmedıgımden . Tam gobek delıgımın sag tarafında . Sızce neresı ola bılır . Cok merak ettım cok heycanlandım 😂😂😂