civcivimmm 6+6da kalp atışını gördü doktorum ama dinletmedi şuan 7+2deyim henüz tekrar gitmedim bidaha gittiğimde inşallah dinleyebilirimm
Torro 6.haftada doktor tarafından görüldü, 7. Haftada çok güzel duyuldu 😊 herkese nasip olsun.. Bu arada her ikisi de vajinal ultrason.
Cndn ummu_Huri Ben strestym ama allah korusun o şekilde de düşünme doktorom bana ufak ufak kalp atışı var dedi ama henüz gümbür gümbür ses duymamz gerek diyince bende merak ettm normalmi die ama normalmiş bak herkes yorum yapıyor bizim erken olablr biraz üzülme kötü düşünme sende :)