Doğumhaneye gidene kadar kendi örtünüzü ortmenizde bir sıkıntı olmaz olmamalı bence, doğumhane de ameliyat bonesi takılı olur. Doktor ve ebeler dışındaki insanların sizi görmesini gerektiren bir hal yok sonuçta tesettürümüz bunu gerektiriyor her ne halde olursa olsun düşünmeliyiz, inşaallah anlayışlı saygılı insanlarla karşılaşırsınız 🌸