Sultan2 canım benim, öncelikle Rabbim sağ salim kucağına almak nasip etsin. Kendinizi yormamakla iyi ediyorsunuz. Benim ki tup bebek değil ama o haftalarda sizin bahsini ettiginiz şekilde ağrılarım oluyordu. Doktorum ayakta fazla durmamami söylüyordu. Magnezyum takviyesine de başlamıştı ekstra olarak. Bir nebze agrilarima iyi gelmişti. Doktorunuza sorabilirsiniz belki size de verir.