Elif-41 şu an iyisin dimi? Benim ilk gittiğim doktor faciaydı. Bhcg değerim 299du. Tekrar istedi kan. 560 olmuş. Kese görünmez daha dedi. Kasık ağrılarım normal mi dedim. Biz böyle durumlarda dış gebelikten şüpheleniriz dedi direk. Kalakaldım. Sorduğum herşeye hep olumsuz cevaplar. O gün ağladığımı hiç unutmuyorum. Durduramadım ağlamamı🙈 hamilelik hormanları sanırım. Sonrasında kese göründü. Ama sancılarımdan acile gittim. Kese görünmüyor. Ağrılar normal değil dedi doktor. Rapor verdi yatacaksın dedi. İlaç verdi. Allah’a dua ettim. Allah’ın dediği olur sonuçta dedim. Tabi dikkat ettim. Çok şükür şimdiki halde iyiyiz☺️