Kızlar 23 haftalık ikiz gebeyım bugun sabahtan beri sol gögüs altımda öksürdükçe ve öne dogru eğidikçe cok ağrılı şekilde batma oluyor acıle gittim ekg çektiler sorun cıkmadı zaten agrımda yok ama çok şiddetli batma var basından gecen varsa fıkır verebılırmi