ozlmcbnuznoglu tırnak makası müslin bezi, mendil, çıtçıtlı zıbın, benim son 14 günüm kaldı 4 tane takım aldım hastane çıkışı, tulum aldım bi takım çok almadım bu 3. Çocuğum olacak inşallah hemen büyüyorlar o yüzden çok almadım ihtiyacım olursa alırım kış bebeği olduğu için battaniye ve kundak aldım acelen yoksa indirimli ürünleri takip edebilirsin bazen çok güzel şeyler denk geliyor mağzalarda yeni doğan bebek bezi aldım ama en az adetli olanlardan kilo alınca olmuyor bezler. bebe yağı ve şampuan aldım kendime de deepend külot, 3 lü lohusa takımı ve bir tane gecelik aldım iç çamaşırı yedek kıyafet falan bebek için yine pamuk mendil aldım bazen bime ve a101e iyi ürünler geliyor onları takip edip aldım herşey hazır bi bebeğim eksik şuan Allah yardımcımız olsun hepimize inşallah sağlıkla ve kolaylıkla kucağımıza alırız yavrularımızı