Duygu2110 Sevgili anneler ve anne adayları 😊 Haftalık hamileyim. Doktorumdan çok emin olamıyorum. Hastane özel ama aynı zamanda ssk geçerli oldugu için biraz devlet hastanesi kıvamında dolu. Doktor soru sormadıgım sürece beni fazla aydınlatmıyor. Olması gereken test ve herşeyi otomatikleştirmiş şekilde yapıyor. İnsan bu dönemde ilgi ve destek bekliyor doktorundan. Kilomu bile ölçmedi,aradığında telefonu açmıyor msjşa geri dönüş yapıyor. Tiribw girmeye başladım.Sakin, olumlu biri ama tam tatmin olamıyorum. Anadolu yakasında ilgili önerebileceğiniz doktor varmı? Kartal tarafında oturuyorum. Şimdiden teşekkürler
Dolunayto Duygu2110 ben central hospital cengizhan kolataya gidiyorum çok memnunum şimdilik çok tecrübeli biri kozyatağı yakınsa size öneririm
Kahve_kokulu Duygu2110 valla canım ben vera hastanesine gidiyorum cevizlide Didem hanım var mükemmel bir kadın acayip ilgili alakalı not tutuyor her kişiye özel her ayrıntıyı takip ediyor kesinlikle tavsiye ediyorum.
Susu1303 Duygu2110 emsey hastanesine gidiyorum doktorum pınar gökova cok memnunum cok güler yüzlü ve cok ilgili doktorumuz
RuzgarsMommy Duygu2110 Ben Küçükyali da e5 in üstünde Delta Hospital da Hakan Gürbüz e gidiyorum birde Tahir Tosyali var ikisi de çok iyi doktorlar hastane de de bebek yoğun bakımı var
Etum0416 Ben Emsey hastanesine gidiyorum Doktorum Gülcan Akdemir ilgili alakalı çok tatlı bir doktor. Gülcan hanım Benim ikinci Doktorum ilkinden seninle aynı sebeplerden dolayı vazgeçmiştim iyiki diyorum şuan ☺️
Turkolog Etum0416 emseydeki bütün doktorlar iyi ama çok pahalı bir hastane ya 🤷🏻♀️ Muayene ücreti ne kadar veriyorsunuz ve doğum ne kadar?
ffckizannesi Etum0416 su an bende ona randevu aldm memnun olmana cok sevindim . Emseyin dogum ucretleri ne kdr bilgin vr mi
Duygu2110 Dolunayto telefonla aradıgınızda acıyomu, yada gece dogum yaparsam gelırım dedımı? Bazı doktorlar gelmem dıyomus
Etum0416 Duygu2110 telefonla ulaşabiliyoruz ama gece doğuma gelmiyormuş o gün nöbetçi olan doktor ilgileniyormuş zaten doğumu ebe yaptırmıyor mu
Duygu2110 Kahve_kokulu telefonl aradıgınızda dönüş yapıyormu, gece doğum olsa doğuma gelirim dedimi? Normal doğuma teşvik ediyomu sezeryancımı cok soru sordum ama 😁😁
Kahve_kokulu Duygu2110 Evet kesinlikle küçük çocuğum olduğu için ve işte yoğun olduğum için ararsan açamayabilirim dedi ama ben her yazdığımda bana en geç 5 dakika içinde döndü gece doğum yaparsam diye sorduğumda da bana tabiki sen burda olduğunda bende burada olcam dedi o konuda beni çok motive etti mesela doğum içinde şunu yap bunu yap demiyor sabit fikirli bir kadın değil illa normal yapıcaksın yada seni sezaryene alalım demiyor mesela bana dediki sen normal doğum yapabilirsin sıkıntı sorunun olmaz ben dedim ki sezaryen istiyorum emin misin dedi evet dedim senin düşüncen daha önemli dedi konuyu kapadı.
Kahve_kokulu RuzgarsMommy ben ayşe hanımdan hiç memnun değilim ilk önce ona gittim bebeğim bir ay önden gidiyordu kilosu felan bana dediki aldığın bütün vitaminleri bırak bebek kilolu önden gidiyor gelişimi ben bütün vitaminleri bıraktım sonra bedenim halsiz kaldı huzursuz bacak sendromu başladı ve ertesi ay gittiğimde bebeğim zayıflamıştı sonra başka doktora gittim doğrumu bu yapılan diye profesöre gittim o mesela çok kızdı nasıl bir doktor bunu söyleyebilir sana yemene dikkat et diyebilir ama ilaçları bıraktıramaz onlar hem senin hem bebek için sadece kilo değil kas sinir sistemi için çok önemli dedi bende bir daha ayşeye gştmedim kesinliklede tavsiye etmiyorum
sule-0606 RuzgarsMommy ben🙋🏻♀️ Ayse hanıma gittim tavsıye uzerıne kanamam vardı hemde benı okdr rAhatlattı kı tuzlada oturuyorm ben ve onunla devam edıcem dogumu da onda dusunuyorum bı aksılık olmazsa gece acıyomu acmıyomu bılmıyorm bnde henuz 10 haftalıgım dogmla ılglı knsmadım 🤗 ınanılmaz kafa dengı bı doktor 40 yıldır tanıyomus hıssı verıyo ınsana
RuzgarsMommy Bence sen şimdiden çok heyecam yapmışsin zamana bırak biraz daha çok zaman var önümüzde her sorunun sırası var 😁 Bide doktor kiloyu ölçmüyor bana da kendisi sordu söyledim
Gigy Beykoz Devlet Hastanesinde Yasin Avşar duydum çok iyiymiş,arkadaşlar ona gidiyordu,araştırdım gerçekten de öyle ,ben çok uzağım diye gitmedim
RuzgarsMommy Kahve_kokulu aaa çok üzüldüm gerçekten :/ iyi ki bırakmışsın başka bi doktora gitmişsin :/ ben gitmedim hiç duydum sadece
RuzgarsMommy sule-0606 Ne guzel siz de beğenmişsiniz her doktor herkes için aynı olmuyor zaten. Kardeşimin doktoru ileri aylarda mesela başka bir doktora farklı bir göz de görsün diye detaylı ultrasona benim doktoruma yollamıştı. Bu da güzel bi uygulama bence bazı doktor hastasını takip ederken herşeyi farkedemiyor başka bir doktor da görsün istemiş.
YagizAsyaMom Duygu2110 Kartal umut hastanesi Fatih Birol. İlk doğumumu da o yaptı 2. Gebeliğimide o takip ediyor cidden işinin ehli kibar sakin biri. Telefon ile ulaşmak isterseniz her zaman dönüş yapıyor.. En önemlisi hangi konuda olursa olsun strese asla sokmuyor her zaman temkinlidir
Duygu2110 YagizAsyaMom doktor gece dogum yapılsa gelıyormu? Hastane temızmı dogum odaları fln? Birde doktor sizi tartıyomuydu odasında tartı varmı?
mrvcr Duygu2110 ben yeliz akçelik e gidiyorum. 39+5 im şu 9. haftamdan beri onun takibindeyim. şu ana kadar sağolsun hiç bir sıkıntı yaşatmadı. hem çok ilgili hem çok sevecen. muayenehanesi de kartalda. doğumu istediğin hastanede yaptırır.