Yarın 1 hafta olucak doğum yapalı 4 dikişim var günden güne acısı dinicekken iyice ağrımaya başladı cuma doktorum kontrol etti gayet iyi dikişlerin dedi . Neden böyle bilmiyorum ama canım çok yanıyor dayanamıyorum . Aynı durumu yaşayanlar lütfen yardım edin . Kaç gün sürer ne yapmam gerek ? Cuma günü doktorum madecassol ve sandoz krem verdi karıştırıp sür dedi . Fayda etmiyoooor 😔