Kızlar mantar enfeksiyonum var yoğunlaştı kaşıntı ve arada yeşilimsi akıntı oluyor,yarın doktor kontrolüm var,bugün vajina ağzını çok kaşıdım tahriş oldu biraz az öncede sağ vajina girişimin hafif şiş sert olduğunu farkettim korktum ve biraz içerisinde elime küçük et parçası gibi bi şey geldi baktığımda iki küçük et parçası gibi ama vajina girişi içinde sizce ne olabilir çok tedirgin oldum bi an yarın randevum var ama içim rahat etmicek bu arada 19+4 haftalık gebeyim