busrasnck Öncelikle herkese iyi akşamlar 😘 27+1 Hamişim kısmetse Nisa’nda Doğum yapacağım ama bir türlü ne alacağıma karar veremiyorum yenidoğan mı alsam 3 aylık mı alsam 3-6 aylık mı alsam karar veremiyorum kaç adet almalıyım lütfen yardım edin 🙏🏻🥰
Islim123 busrasnck yenidoğan hastane çıkışı oluyor genelde 5 takim kadar 03 ay alın çabuk büyüyorlar iç zıbın vs çok alin
Nuryldrm busrasnck bende nisan başı gibi doğum yapıcam şuan sadece 0-3ay 5'li takımlardan aldım 4 tane kısa kollu atlet aldım yaza doğru büyüyeceği için hiç bir yerde yazlık bişey yok doğru dürüst hep kışlık şeyler var o yüzden şuanlık sadece 0-3 ay alıyorum.
busrasnck Islim123 iç zıbınları kaç aylık almalıyım peki yenidoğan 3 tane aldım yarım kol. 3 aylık 7 tane falan var 🤦🏻♀️
Islim123 busrasnck iç zıbın 0 3 ay askılı 4 adet uzun kollu da 3 adet alın ihtiyaç olursa yine alırsınız ama bence yeter 3 6 ay alırsınız bir 5 tane de
Nuryldrm busrasnck bence büyük gelir 3 aya kadar idare edecek kadar kıyafet alicam ondan sonra yazlık kıyafetler alincak şuan hep kışlık var benim yaşadığım yerde yazın çok sıcak oluyo
Poncikveannesi 0-3 ay aldım 5-6 tane gerisini 3-6 aldım canım içine içlik falan giydircez üşümesin diye o yüzden 0-3 çok kullanamicaz