Bende doğum hikayemi sizlerle paylaşmak için hazırım. Herşey çok normal giderken 32. Haftada doktorum suyumun az olduğunu söyledi ancak endişe edilecek birsey yok 10 gün sonra tekrar görüşelim dedi yakın takibe aldı. Ama ben 10 günü beklemedim akıntı sulu gelmeye başlayınca doktorumu aradım 33+3 yani yılbaşı sabahıydı ve hemen hastaneye gelmem gerektiğini söyledi gittim su cebim dahada azalmış yani bebeğin kordonunun hareket alanı daralıyordu ve hastaneye yatırdı o gece hastanede geçirdik. 2 doz akciğer geliştirici iğne ve antibiyotik yapıldı. Doktorum o kadar ilgili ki sağolsun bütün gece ebeler arayıp durumum hakkında bilgi aldı. Sabah kontrole geldiğinde taburcu edeceğini ancak bolbol su ve havuç suyu içmem gerektiğini hergün kontrol için gelmemi söyledi. Ve 1 Hafta boyunca hergün kontrol için gittim 4. Günde suyum biraz çoğalmıştı doktorum dahil hepimiz çok sevindik eşim annem🙏 Günde 3 en fazla 5 litre su içiyordum ve havuç suyu eşim hiç yataktan kaldırmadı annem hep yemekleri i temizliğini yaptı haklarını ödeyemem. 🙏 Ve ertesi gün doktora tekrar gittiğimde kan vermiştim kanımda enfeksiyon çıkınca doktorum dediki melek kanda enfeksiyon var hemen bebeği almamız lazım. Akşam üzeri 4 te bavulumu alıp hastaneye gittik. Ailelere haber verdik annem yanımdaydı zaten. Babam ve kardeşimde hemen geldiler 17:45te ameliyathaneye götürdüler ve 18.05 te oğlum kucağımdaydı. 👶 34+4 te 2610 kg 47 cm dünyaya geldi. Küveze girmedi çok şükür sağlıklıydı. Rabbim herkese sağlıklı kucağına almayı nasip etsin. Olmayan herkese bebek versin muhrçtwşem bir duygu