Ftmamt111
Ftmamt111 olsun istemen cok normal ama daha cok yeni kürtaj olmussun,bence biraZ ddaha bekle zaten inan birazda sans mmssselesi kimisi karar verir dener tutar hamile oldgunu ögrenir,kimisi 6,7ay dener ondan sonra olur bence sende acele etme evin tek cocugu diye kendini şartlandırma.bende 2,5 senelik evliyim bir sene evli kalınca hamile kaldım ne oldugunu anlamadan kürtaj oldum,sonra bir sene korunduk etrafta herkez soruypdu ne zaman ne zaman ne zaman olucak diye.Toplumumuz bu konuda cok cahil 1aylıkda evli olsan cocuk ne zaman olcak diye aorarlar.O yuzden kendini şartlandırma oluruna bırak hayırlısını iste.Bu mübarek aylarda Allah kimsenin kucagını bos bırakmasın inasallah❤