Arkadaslar normalde 29haftalik olmam gerekirken 2hafta önden gidiyormus bebegim ve suyum fazla ayriyetten kum döküyormuşum 😥 oğlumda da aynı seyler olmuştu 32 haftalıkken erken geldi. 17gun kuvezde kaldık. Cok korkuyorum açıkçası,
Doktorum dahiliyeye sevketti ve diyet verdi, umarım işe yarar, cok fazla kilo almadim ama hamilelik şekeri cikti. Açıkçası yok yok yani... dualarınızı bekliyorum, umarım erken gelmez🤲