Duyguluuu 23+5 deyiz oğlumla beraber ☺️ Oto koltuğu ve beşiğimizi aldık, fazlaya kaçmadan kıyafetlerimizi alıyoruz 1 yaşında yeğenim var ondan da bir sürü kıyafet geldi çünkü. Bebek çantamızı sipariş ettik, önümüzdeki ay bebek arabası ve banyo ürünlerini alırız diye düşünüyoruz bakalım kısmet ☺️ Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı 🤲🏻😍