Gamzee2106 6 hftalik hamileyim hanimlar boyle acayip bi sinir stres var esimle surekli tartsma icindeyim ne soylese ne yapsa aliniyorum onu kendimden uzaklastirmaya korkuyrm bu durum hamilelikten mi acaba boyle durum yasayan varsa lutfen akil verin napicam
Lina1 Gamzee2106 canım zamanla gecıyor bende öyleydim kayınvalıdemle eşimle annemle hep tartıstım kayınvalıdem hala küs mesala bana ama zamana bırak
Fdm Gamzee2106 30. Haftadayım hala aynıyım. Tamamen hormonlardan. Bir de o haftalarda her şeyde eşimi suçlardım sanırım doğumda da onu suçlarım ☺️
Basaktelli Gamzee2106 bende 6 haftalık hamileyim ama öyle bir sıkıntım yok aksine çok güzel anlaşıyoruz sadece ani tepkiler verebiliyorum Buda çok normal bence sende bunu düşünebiliyorsan birazda olsa sakin olmaya çalışabilirsin ve durumu ona anlat anlayışla karşıyacaktır eminim 😌
[silindi] Gamzee2106 bendede aynisi oldu 6 haftalikken esimi cok darliyordum surekli kiskanclik yapiyordum tartisiyorduk ama suan gecti kendimi moral olarak cok iyi hissediyorum cok sukur esimlede iyi aramiz onlar geciyor esinin seni alttan almasi lazim onunla bunu konus 😊
Busratm Gamzee2106 Ben 3-4 haftalıkken öyleydim. Gebe olduğumdan daha haberim bile yoktu. Annem bence sen hamilesin senin bu halin normal değil demişti. Dediği gibi de çıktı 😅 Şuan çok şükür o kadar değilim. Takmamaya stres yapmamaya çalışıyorum bebeğim de etkilenmesin diye.
Nursen977 Gamzee2106 o durumda hemen bebişi düşün canm anca öyle sakinleşebilirsin annenin pskolojisi bebek için çok önemli
Minikkkkk Gamzee2106 oluyor canım ben 18 haftalık hamileyim hala aynıyım her hareketine sinir oluyorum sonra düşününce üzülüyorum ama elimde değil