Ebru_1994 Ben İstanbul Sarıgazi de yaşıyorum İlhan Varank Hastanesi'nde doğum yapılan temmuzun başında sezaryen orda doğum yapacaklar varsa mesaj atsın hastanede buluşuruz belki