Sabah iç çamaşırımda pembe leke fark ettim.
Doktorum hemen gel dedi nst de ufak ufak sancılar çıktı ultrasondan baktı rahim ağzı kapalı ama bebek kafasıyla baskı yapıyor dedi.
Kasıklarımda ağrı hissediyorum hareket ettikçe başına böyle bir şey gelen oldu mu 🤦🏻♀️