Merhaba kızlar ben 37+4 günlük hamileyim gebeliğin basından beri isimler aklımda belliydi cinsiyeti ögrendiğim günden beri ise Gökçe olarak belliydi kızımın adı ve tüm hazırlıkları ona gore yaptık dün gece rüyamda kızımın adını Buğlem olarak gördüm ve çok gerçekci bir rüyaydı şimdi kafam karıştı ilk isimden vazgeçmek istemiyorum ama 2.bir isim eklesem mi ve üzerinde tek isim yazan tüm hazırlıklar boşa gider mi 😂